projekti i članci

Istaknuti projekti i kampanje + savjeti za strateški content i copy, digitalni PR i marketing na društvenim mrežama.

Nosila je rubac črleni - Studio Altro

Kako izgleda uspješan Facebook marketing za film: 7x veći angažman u kampanji za “Nosila je rubac črleni”

U okviru kino distribucije hrvatske komične drame “Nosila je rubac črleni” (2022), osmislile smo i provodile promotivnu kampanju na Facebooku i Instagramu. Cilj je bio povećati svijest o filmu i okupiti angažiranu publiku unutar ograničenog vremenskog i budžetskog okvira. U nastavku donosimo pregled strategije, kreativnog pristupa i rezultata, među kojima se ističu organski doseg i angažman – sedam puta veći od prosjeka na Facebooku.

Društvene mreže

Misija i vizija

Misija i vizija: Čemu služe, kako se razlikuju i kako ih napisati (+ primjeri iz prakse)

Dobar brend ne prodaje samo proizvode i usluge. Prodaje ideju, način razmišljanja i emociju koja stoji iza svega. Misija i vizija zato nisu samo formalnosti. One su temeljne poruke koje tvrtka ili organizacija šalje svijetu o tome tko je, što želi biti i zašto to sve radi. Objašnjavamo čemu u praksi služe misija i vizija i koja je razlika između njih, uz konkretne primjere i smjernice kako ih napisati.

Digitalni marketing

Marketing na društvenim mrežama

Marketing na društvenim mrežama: Kompletan vodič za 2025.

Društvene mreže odavno su prerasle ulogu digitalnog zabavnog kutka. Danas su ključan alat brendova za vidljivost, rast i povezivanje s publikom. Zato je i marketing na ovim platformama sada kompleksna disciplina s ogromnim potencijalom, ali samo ako se koristi promišljeno. U nastavku donosimo što marketing na društvenim mrežama zapravo podrazumijeva, koje su mu prednosti i kako razviti strategiju koja donosi rezultate.

Društvene mreže

Želite surađivati s nama?

Javite nam se