Facebook marketing za film Nosila je rubac črleni

16 | 02 | 2023

Facebook marketing: Kako smo ostvarile 7x bolje rezultate promocije filma “Nosila je rubac črleni”

U marketingu na društvenim mrežama bez jake strategije nema ni rezultata. To nam se pravilo potvrdilo i u projektu promocije hrvatske komedije “Nosila je rubac črleni” na Facebooku i Instagramu. Strateškom sinergijom oglašavanja i kreiranja kvalitetnog sadržaja, u nekoliko mjeseci i u okviru zadanog budžeta, uspjele smo izgraditi zajednicu od 10.000 ljudi te na Facebooku imati organski doseg i angažman 7x veći od prosjeka na ovoj platformi.

Društvene mreže

11 | 09 | 2022

Misija i vizija tvrtke: Koja je razlika i trebaju li vam?

Kvalitetne izjave o misiji i viziji svojevrsni su putokazi ili komunikacijske prečice do srži vašeg biznisa. Služe ljudima unutar vaše tvrtke, ali i onima izvan nje. No, iako se često koriste u poslovnom okruženju, i dalje se prilično krivo shvaćaju ili brkaju jedna s drugom. Riješimo onda jednom zauvijek: što je točno izjava o misiji, a što izjava o viziji? Koja je razlika?

Digitalni marketing

24 | 08 | 2022

Marketing na društvenim mrežama: 6 savjeta za izbor prave platforme za vaš biznis

Društvene mreže sjajan su poslovni kanal, kako za marketing, tako i za osiguravanje brze i kvalitetne korisničke službe. No, stvar je u tome da ih je mnogo. Zato može biti izazovno odabrati one u koje se isplati uložiti vrijeme i novac. Ako i sami niste sigurni kamo usmjeriti marketing na društvenim mrežama, slijedite ovih šest koraka. Pomoći će vam da izaberete prave platforme za promociju svog biznisa.

Content marketing|Društvene mreže

17 | 08 | 2022

Popis društvenih mreža od A do Z: Koje sve platforme postoje?

Složili smo listu 90+ društvenih mreža od A do Z, od najstarijih do najnovijih, iz cijelog svijeta. Uključili smo kako one najveće društvene mreže, tako i one namijenjene vrlo uskim nišama. Također, uzeli smo u obzir ne samo klasične društvene mreže za upoznavanje, druženje i dijeljenje sadržaja, nego i one za kuriranje contenta, za recenziranje i diskutiranje, kao i one za primanje i slanje poruka.

Digitalni marketing|Društvene mreže