Društvene mreže mogu napraviti čuda za vaš brend. Pogledajte samo aplikaciju za učenje jezika Duolingo, koja posljednjih godina doživljava strelovit rast i pretvara se u senzaciju svoje vrste prvenstveno zahvaljujući snažnoj prisutnosti na TikToku. Konkretnije, zahvaljujući ljudima koji vode Duolingov TikTok profil, a koji pokazuju kolika moć društvenih platformi može biti kad se zna što se i kako na njima radi. U našem vodiču kroz vođenje društvenih mreža saznajte sve o ovoj usluzi, što točno uključuje i koja ulaganja traži, ali i kako naći voditelja kojem možete mirne duše prepustiti svoje profile
“Ne znam što je gore za biznis”, rekao je nedavno jedan naš kolega. “Imati poslovni profil na društvenoj mreži, ali na njemu ne raditi ništa, ili ne imati profil nikako”.
Ova njegova primjedba sjajno odražava važnost koju danas u poslovanju imaju TikTok, Instagram, Facebook i slične platforme. Nekad sekundarne, danas su među top marketinškim prioritetima brendova koji se žele povezati sa svojim kupcima. Ne imati ih ili u njih ne ulagati jednostavno je – loše za biznis.
Jer kupci su tamo, na TikToku, Instagramu, Facebooku i sličnim platformama.
Prema najnovijim podacima:
- Društvene mreže sada koristi preko 62% svjetske populacije.
- Pritom se prosječan korisnik mjesečno ulogira na 6.7 različitih društvenih profila.
- A dnevno u prosjeku provede više od dva i pol sata skrolajući po raznim društvenim feedovima.
I ne skrola samo da vidi što ima novo kod prijatelja i influencera nego i da otkrije i prati brendove, istraži i kupi proizvode i usluge. Tome u prilog:
- 90% korisnika prati barem jedan brend na društvenim mrežama,
- oko 75% njih provjeri društvene profile biznisa prije nego što potraži recenzije i preporuke,
- 76% ih kaže kako je kupilo nešto nakon što su to vidjeli na društvenim mrežama,
- kupci od 18 do 44 kažu da su im društvene mreže najdraži kanal za otkrivanje novih proizvoda i usluga,
- a sve više ih društvene mreže koristi i kao kanal na kojem direktno obavljaju shopping.
Zbog svega ovoga biznisi sve ozbiljnije shvaćaju marketinški i prodajni potencijal društvenih mreža te ulažu u profile na Facebooku, TikToku, Instagramu, LinkedInu i drugim platformama. To obično podrazumijeva angažiranje stručnog voditelja društvenih mreža ili cijelog tima posvećenog vođenju društvenih mreža.
U svojoj najjednostavnijoj definiciji vođenje društvenih mreža je održavanje jednog ili nekoliko različitih profila brenda radi osnaženja njegove prisutnosti na odabranim/ključnim društvenim platformama.
Vođenje društvenih mreža: Što sve uključuje usluga?
Usluga vođenja društvenih mreža prilično je slojevita i varira od tvrtke do tvrtke, ovisno o specifičnim ciljevima i potrebama biznisa ili o sposobnostima i specijalnostima samog voditelja društvenih mreža ili tima zaduženog za njihovo vođenje.
U svom osnovnom obliku, usluga uključuje kreiranje i objavljivanje sadržaja, community menadžment, analitiku i izvještavanje. Međutim, neki stručnjaci nude i robusnije opcije koje mogu obuhvaćati oglašavanje na društvenim mrežama, reputacijski menadžment i drugo.
Pogledajmo detaljno što sve može uključiti vođenje društvenih mreža, promatrano u najširem smislu usluge:
1. Razvoj strategije
Facebook, TikTok, Instagram… svaka od ovih platformi je priča za sebe, sa svojom kulturom, jezikom i specifičnostima te stalno promjenjivim pravilima igre. Nemoguće je samo se “baciti” na njih i očekivati rezultate. Preduvjet uspjeha je razvoj adekvatne strategije društvenih mreža. Ona informira biznis ne samo o tome na kojim platformama mu se zaista isplati graditi prisutnost, nego i kako da to napravi – kojim konkretnim taktikama da izvuče maksimum iz svake od njih i iz njihove sinergije.
Za razvoj ozbiljne društvene strategije potrebno je, među ostalim, analizirati poslovne i marketinške ciljeve brenda, njegovu ponudu, poruke, glas, ciljanu publiku, kupce i klijente, konkurente, budžet i druge resurse, industrijske trendove, kao i trendove u marketingu na društvenim mrežama i specifičnosti odabranih društvenih platformi.
Na temelju navedenog definiraju se mjerljivi, realni ciljevi i načini mjerenja uspjeha te plan nastupa na odabranoj platformi/platformama. Plan, ovisno o dogovorenom opsegu, može pokrivati ton glasa i komunikaciju, sadržaj, gradnju zajednice, oglašavanje i druge elemente.
Školski primjer uspješne strategije društvenih mreža je američki lanac brze hrane Wendy’s.
Profil Wendy’sa na Twitteru/X-u poznat je pomaknutom, oštroumnom pa i brutalnom humoru. “Tvitovi su nam kao i pomfrit – pikantni i bolji nego što očekujete od jednog fast food restorana”, upozoravaju u opisu profila na kojem se često sprdaju na račun konkurenata poput McDonald’sa:
Strateški zaokret prema ovom pristupu na društvenim mrežama napravili su 2017., na čelu s tadašnjom voditeljicom društvenih mreža Amy Brown, a izlaz iz zone sigurnosti višestruko im se isplatio. Napravio je mnogo za diferencijaciju i prepoznatljivost Wendy’sa i uopće za popularnost brenda.
2. Postavljanje i optimizacija profila
Ovaj dio usluge pokriva temelje i najosnovnije – postavljanje i brendiranje samog profila, što uključuje dizajniranje covera, profilnih fotografija, pisanje opisa poput onoga Wendy’sa, dodavanje ključnih informacija, odgovarajućih linkova, poziva na akciju i slično.
Ako već imate profil, potrebno ga je redovito revidirati i optimizirati, npr. izmjenom vizuala i/ili tekstualnih elemenata, dodavanjem linkova i drugih potrebnih podataka, novih sadržajnih odjeljaka i sl.
3. Produkcija, kuriranje i objavljivanje sadržaja
Kad se spomene vođenje društvenih mreža, mnogi često misle upravo na ovo – kreiranje i objavljivanje sadržaja na profilima. No, na terenu u ovom segmentu ima velikih varijacija u usluzi, od jednog voditelja do drugog.
Neki pokrivaju sve vezano za sadržaj, uključujući:
- generiranje ideje za originalne postove,
- produkcija vizuala, videa te pisanje copyja prilagođenih kulturi platforme te ciljanoj publici na njoj
- kuriranje, odnosno izbor sadržaja iz drugih izvora, npr. iz relevantnih medija,
- planiranje i raspoređivanje objava kroz tjedan/mjesec,
- objavljivanje prema dogovorenom rasporedu i dr.
Neki pak nude “skraćenu verziju” usluge, npr.:
- objavu materijala koji im pošaljete kao klijent, bez produkcije i obrade,
- uređivanje sirovog materijala koju im pošaljete i njegovu prilagodbu za društvene mreže, ali ne i objavljivanje,
- kreativno vodstvo u izradi sadržaja kroz npr. promptova za reelove i TikTokove, captione i hashtagove ili suradnju s vašim kućnim grafičkim dizajnerima, videografima i/ili copywriterima, ali ne i samu produkciju i objavljivanje sadržaja,
- vanjsku suradnju u produkciji specifičnog segmenta sadržaja, npr. originalnog copyja, custom, brendiranih grafika ili videa, ali ne i objavljivanje itd.
Evo nekoliko primjera top sadržaja na društvenim mrežama.
Lifestyle brand pop ikone Harryja Stylesa Pleasing na Instagramu naglasak stavlja na snažne, neobične, originalne vizuale poput ovoga:
I rhode, još jedan celebrity projekt, ovaj put kozmetički brend Hailey Baldwin Bieber, važnost pridaje vizualnom aspektu, no specifičan je po odličnim captionima koje im piše copywriterski duo FONZIE iz Los Angelesa:
Posvećenost rhodea captionima i tekstu na društvenim mrežama pokazuje kako pametno iskoristiti svaki dio dostupnog prostora na odabranoj platformi – jer je apsolutno svaki važan za dojam o brendu.
4. Community menadžment
Na društvenim mrežama poanta je društvenost. Zvuči suvišno napominjati, ali nevjerojatno je koliko biznisa još uvijek ne razumije temeljnu prirodu Facebooka, Instagrama i TikToka pa im (i dalje) pristupaju kao svojim oglasnim pločama. Oni koji ih shvaćaju, s druge strane, tretiraju ih kao kanale na kojima mogu pokazati ljudsko lice svog brenda, otvoriti dvosmjernu komunikaciju s kupcima i publikom te graditi angažiranu, lojalnu zajednicu.
Ovim se bavi community menadžment, odnosno upravljanje zajednicom na društvenim mrežama.
Obično pokriva pružanje korisničke službe praćenjem komentara, poruka, upita i tagiranja biznisa na platformi te reagiranjem i odgovoranjem na njih u duhu tona i vrijednosti brenda. Dodatno, uključuje i poticanje angažmana kod pratitelja (npr. ohrabrivanjem user-generated sadržaja.) te širenje organskog dosega i publike praćenjem relevantnih hashtagova i lokacija te interakcija s korisnicima na platformi, npr. lajkanjem, komentiranjem ili dijeljenjem.
Koliko ćete duboko zagrebati u gradnji svoje zajednice ovisi o vašim resursima i ambicijama, no community menadžment vam u svakom slučaju treba biti visoko na listi prioriteta u marketingu na društvenim mrežama.
Na početku teksta spomenuli smo Duolingo koji u ovom trenu ima 11 milijuna pratitelja na TikToku i izučava se u kontekstu implementacije inovativnih metoda i strategija marketinga uopće. Jedan od ključnih elemenata uspjeha ove aplikacije za učenje jezika na društvenim mrežama bio je upravo community menadžment. Evo kako.
Zaria Parvez TikTok profil aplikacije počela je voditi 2021. i vrlo brzo ga je (s timom od cijele 1,5 osobe, kako često navodi) s 50.000 pratitelja dovela do 5 milijuna pratitelja. Koja je bila njena metoda? Pametno je iskoristila prostor koji su brendovi na TikToku rane 2021. masovno zanemarivali – komentare.
“[Ostali] nisu shvaćali da lansiranje [profila na ovoj platformi] ne ovisi samo o videu – pažnja korisnika zadržavala se na toliko mnogo malih dijelova aplikacije“, objašnjava Parvez koja je moć komentara i razgovora s publikom te gradnju snažne zajednice na društvenim mrežama dovela na sasvim novi nivo.
Njena strategija komentiranja oslanjala se na prepoznatljivu osobnost sove Dua, koju su korisnici već opisivali kao pomalo napadnu i pasivno-agresivnu. Parvez je ovo “prevela” na TikTok. Redovito je odgovarala na komentare ispod videa u Duo-tonu, a te njene replike postajale bi viralne. Ono najvažnije – u njima nikad nije bilo ni natruhe klasične reklame, poput, recimo, poziva ljudima da si skinu ili koriste aplikaciju.
I baš taj prirodni, ljudski, duhoviti pristup u komentarima + kasnije i u viralnim videima, te gradnja zajednice oko brenda i osobnosti sovice Dua lansirali su Duolingo u orbitu. Parvez, dakako, sada ima cijeli tim koji joj pomaže u vođenju društvenih mreža ove popularne aplikacije.
5. Monitoring društvenih mreža i PR
Nastavak community menadžmenta, monitoring društvenih mreža odnosi se na praćenje spominjanja brenda na platformi/platformama, kao i razgovora i trendova povezanih s njime, njegovom industrijom i konkurentima te, po potrebi, pravovremeno i profesionalno reagiranje na njih.
Monitoring nije tu samo radi analize javne percepcije brenda, preferencija kupaca, njihovih bolnih točaka i očekivanja, nego i za identifikaciju potencijalnih reputacijskih rizika, kriza i negativnih sentimenata vezanih uz biznis.
Primjer za to je situacija Bookinga i Airbnba, u kojoj je Airbnb vješto iskoristio moć praćenja društvenih mreža, dok je Booking zeznuo.
Kad je influencerica Alix Earle, jedna od istaknutijih content kreatorica na TikToku, s grupom od 11 prijatelja doputovala u Italiju, saznala je da kuća koju su rezervirali putem Bookinga zapravo ne postoji i da nemaju gdje odsjesti. Earl je, naravno, o tome objavila post koji je postao viralan.
No umjesto Bookinga, njena objava privukla je pažnju Airbnba čiji su voditelji društvenih mreža odmah reagirali. Earl i njenom društvu organizirali su smještaj u obližnjoj vili, influencerica je o tome također izvijestila na TikToku, objava je opet bila viralna i Airbnbu je osigurala golemu pozivitnu vidljivost.
Booking se, s druge strane, javio naknadno, kad su im ovi već našli smještaj, standardiziranim odgovorom koji grupi sugerira da im se obrate na nekoj od društvenih mreža kako bi riješili problem. Zbog sporog odgovora i propuštanja prilike da djeluju (umjesto da samo odgovore, i to prekasno), djelovali su nepouzdano i kao da nisu u doticaju s korisnicima.
Ovdje se vidi koliko se usluga vođenja društvenih mreža može preklapati s PR-om te koliko je važno da je voditelj spretan u kriznom i reputacijskom menadžmentu.
Ova vještina potrebna je ne samo da se pravodobno reagira i komunicira u ime brenda na društvenim mrežama onda kad kriza već nastupi, a kako bi se umanjila šteta, nego i da se prokativno osmisle protokoli i procedure za adresiranje potencijalnih problema prije nego iskrsnu, kako bi se očuvao i/ili ojačao pozitivan imidž biznisa.
6. Praćenje trendova u marketingu na društvenim mrežama
Društvene mreže dinamično su područje i svako malo mijenjaju svoje načine funkcioniranja. Jedna od većih teškoća vlasnika biznisa koji pokušavaju samostalno voditi svoje društvene profile upravo je praćenje stalnih mijena na platformama i optimiziranje pristupa u skladu s time. Osjećaju kao da im stalno nešto izmiče.
Ovu boljku dobro je detektirala Annie-Mai Hodge, stručnjakinja za vođenje društvenih mreža, koja već nekoliko godina na svom LinkedInu svake srijede objavljuje opsežan pregled najvažnijih promjena u svijetu marketinga na društvenim mrežama u tom tjednu. Njeni postovi vrijedan su resurs jer filtriraju obilje informacija (redovito!), ali i ilustracija koliko je izazovno držati korak s brzo promjenjivim krajolikom brojnih platformi:
Voditeljima društvenih mreža ovakvi su podaci svakodnevnica. Stalno su bombardirani novitetima na društvenim mrežama i uvijek moraju držati korak: koje su trenutne najbolje prakse, trendovi, najnovije značajke platformi, promjene algoritma i što sve to konkretno znači za klijenta i njegovu društvenu prisutnost.
Ovo praćenje situacije nužno je da bi vaš voditelj mogao istraživati i testirati nove tehnologije, alate i taktike te tako optimizirati strategiju na vašim društvenim mrežama. Jedino tako ona može ostati relevantna i učinkovita.
7. Oglašavanje na društvenim mrežama
Često se oglašavanje tretira kao zasebna usluga, odvojena od vođenja društvenih mreža u smislu produkcije i objavljivanja sadržaja, plus community menadžmenta. No, neki voditelji društvenih mreža nude oglašavanje integrirano s organskim rastom.
To ima smisla jer je organski doseg na društvenim mrežama poput Instagrama i Facebooka drastično pao posljednjih godina i pay-to-play sada je gotovo pa neizbježan pristup za targetiranje specifičnih segmenata ciljanih publika i brže povećanje vidljivosti, angažmana i konverzija. U konačnici, idealno je imati voditelja društvenih mreža koji zna pokriti oba terena te optimalno kombinirati organske i oglasne napore i izvući maksimum iz ove sinergije.
Bez obzira na to radilo se oglašavanje integrirano ili odvojeno od ostalog vođenja društvenih mreža, za njega je potrebno prethodno razviti strategiju. Pored detaljne analize i segmentacije ciljanih publika, strategija u pravilu uključuje i analizu oglašivačkih trendova na odabranoj društvenoj mreži, optimalnih formata i pozicija oglasa, definiranje ciljeva, metrika i budžeta te plan kampanja i oglasa.
Pored same strategije, usluga oglašavanja na društvenim mrežama u svom punom opsegu pokriva i postavljanje i provođenje kampanja, kao i njihovo praćenje i optimizaciju.
8. Influencer marketing
Ključan aspekt rasta na društvenim mrežama svakako je influencer marketing, odnosno suradnja s odabranim utjecajnim pojedincima radi širenja dosega i publike. Neki stručnjaci ovu uslugu nude samostalno ili u sklopu oglašavanja, drugima je ona sastavni dio vođenja društvenih mreža.
Influencer marketing pokriva praćenje/analizu relevantnih influencera, izbor kompatibilnih te upravljanje odnosima s njima. To podrazumijeva sve – od uspostave veze s influencerima i pregovora oko ugovora, preko suradnji na sponzoriranom sadržaju i promotivnim kampanjama do praćenja i mjerenja učinaka ovih suradnji.
Primjer učinkovitog influencer marketinga je suradnja Samsonitea i TikTok content kreatorice Delaney Rowe poznate po duhovitim videima u kojima glumi različite persone. U slučaju ispod nudi svoju verziju lika “djevojke u bijegu”, tipičnog za holivudske trilere:
Ovaj promo sadržaj za Samsonite potpuno je u duhu regularnog contenta i tona glasa Delaney Rowe na TikToku i publika joj zato redovito pod oglase (pa i ovaj) komentira kako ne bi ni primijetili da se radi o promociji da to nije eksplicitno naznačeno (oznakom “Paid partnership“, odnosno “plaćeno partnerstvo” ispod videa).
I to je ključ influencer marketinga – promotivne kampanje trebaju biti prirodno uklopljene u ono što influencer inače nudi svojim pratiteljima. Zapravo, ovo treba uzeti kao zlatno pravilo oglašavanja na društvenim mrežama uopće: Dobar promotivni sadržaj ne narušava uobičajeno korisničko iskustvo nego ga obogaćuje.
9. Analitika i izvještavanje
Vođenje društvenih mreža obično uključuje i redovito analiziranje i izvještavanje o učincima organskog sadržaja i/ili kampanja.
Voditelj s klijentom kroz strategiju prethodno definira načine mjerenje uspjeha, odnosno konkretne metrike koje će pratiti i u kojem periodu. Neke od najčešćih su stopa angažmana, doseg, rast pratitelja, top postovi, promet na web stranicu, broj konverzija i prodaja itd.
Najosnovniji izvještaji su pregledi rezultata prema odabranim metrikama, tipično mjesečni. No, neki voditelji klijentima nude i opsežnije izvještaje s dodatnim elementima, poput redovitih analiza i interpretacija u odnosu na trendove i industrijske standarde, sugestija za daljnje korake, unapređenja i slično.
Kako izabrati pravog stručnjaka za vođenje društvenih mreža?
Vođenje društvenih mreža očito uključuje čitav spektar odgovornosti i zadataka – od strateškog promišljanja, preko copywritinga i grafičkog dizajna pa sve do PR-a. I bez obzira na to radilo se o punoj usluzi ili o nekom njenom skraćenom obliku, da bi se zbilja ovladalo društvenim platformama i na njima postiglo rezultate potreban je cijeli splet vještina i sposobnosti – kako kreativnih, tako i analitičkih i interpersonalnih.
U praksi se često od pojedinačnog voditelja društvenih mreža traži da s lakoćom prelazi iz jedne uloge u drugu, utjelovljujući u jednoj osobi brojne profesije i specijalnosti, na što se duhovito referira Hubspot u videu ispod:
Kad birate svog voditelja društvenih mreža, nemojte imati ovakva nerealna očekivanja. Niti možete dobiti “sve u jednom”, niti možete pretpostavljati da su svi voditelji društvenih mreža isti i da je svaka usluga vođenja društvenih mreža standardiziran paket.
Neki se voditelji društvenih mreža fokusiraju na strategiju, neki su kreativci. Neki imaju pozadinu u PR-u i odnosima s medijima, a neki u marketingu. Neki su sjajni u grafičkom dizajnu, neki u produkciji videa, neki u copywritingu. Nekima oglašavanje na društvenim mrežama ide kao od šale, neki su majstori za angažiranje i izgradnju zajednice. Neki odlično kuže TikTok, nekima su specijalnost Facebook ili Instagram, nekima nešto četvrto.
Mnogi znaju sve ovo u nekoj mjeri, no teško da jedan u svemu navedenom briljira. Zato se često vlasnicima biznisa naglašava da su društvene mreže postale toliko kompleksne da im za njih više nije dovoljan samo jedan voditelj. Trebaju cijeli tim.
U svakom slučaju – bilo da ste spremni angažirati samo jednu osobu ili uložiti više i oformiti si tim, jedno je sigurno – društvene mreže trebate prepustiti stručnjaku. Pokušavati sve gore navedene poslove odrađivati solo ili usput koštat će vas i živaca i vremena i novca. Na kraju krajeva, najveća šteta bit će što nećete moći iz prve ruke doživjeti što društvene mreže zaista mogu napraviti i za vaš biznis.
Kako onda odlučiti kome prepustiti svoje društvene mreže? Kako naći stručnjake koji će biti pravi izbor za vas?
Prije svega, dobro razmislite što vam je važno postići u marketingu na društvenim mrežama, gdje i kako. Definirajte prioritetne vještine koje tražite u svom stručnjaku za vođenje društvenih mreža.
Kad izdvojite ljude koji vam se čine kao mogući uži izbor, testirajte dalje vašu kompatibilnost sa stručnjakom ili timom sljedećim pitanjima, ovisno o tome na koji dio usluge vođenja društvenih mreža želite staviti fokus:
Iskustvo i stručnost
- Kakvo iskustvo imaju u vođenju društvenih mreža za biznise u vašoj industriji/branši?
- Mogu li vam dati primjer uspješne kampanje i/ili projekta na društvenim mrežama u vašoj industriji?
- Za koje su društvene mreže specijalizirani i u kojem opsegu – samo organski rast, samo oglašavanje ili oboje?
Strategija i komunikacija
- Kako razvijaju strategiju društvenih mreža specifično za poslovne ciljeve i ciljanu publiku vašeg biznisa?
- Kako surađuju s drugim članovima ili odjelima radi usklađivanja i integracije društvenih mreža u širu marketinšku strategiju?
- Mogu li ponuditi reference klijenata koji će reći više o njihovim komunikacijskim i suradničkim vještinama?
Produkcija sadržaja
- Kako izgleda njihov proces osmišljavanja i produkcije sadržaja za društvene mreže?
- Koje alate i resurse koriste za video, vizuale i copy na društvenim mrežama?
- Mogu li vam dati primjere sadržaja koji je rezonirao s ciljanom publikom na društvenim mrežama i osigurao visok angažman?
Upravljanje zajednicom i angažman
- Kako pristupaju upravljanju zajednicom i angažmanu publike na društvenim mrežama?
- Mogu li vam dati primjer uspješne izgradnje zajednice na društvenim mrežama?
Ogašavanje na društvenim mrežama
- Kakvo im je iskustvo u planiranju i vođenju kampanja na društvenim mrežama, uključujući targetiranje i raspoređivanje budžeta?
- Kako prate i optimiziraju izvedbu oglasa?
Analitika i izvještavanje
- Kako mjere uspjeh na društvenim mrežama, organski i oglasno?
- Mogu li ponuditi primjer ili predložak izvještaja za klijenta kojim pokazuju rezultate?
Ova pitanja i koraci pomoći će vam da pronađete osobu ili da formirate tim koji razumije vaše specifične potrebe i ima iskustva i vještine da ih učinkovito prevede na društvene mreže. Zato nemojte preskakati ili žuriti s ovim dijelom. Što se bolje informirate o tome što tražite i dobivate u stručnjaku za vođenje društvenih mreža, to bolje rezultate i povrat ulaganja možete očekivati.
Kako izgleda kad vam mi vodimo društvene mreže?
Naše custom strategije redovito postižu iznadprosječan angažman na društvenim mrežama naših klijenata, konkretno:
- Na TikToku, na profilu kultnog crtića Profesor Baltazar, namijenjenom globalnoj publici, samo u prva tri mjeseca na platformi dosegnule smo 2.5 milijuna pregleda, s angažmanom na videima 40% većim od TikTokovog prosjeka. I sve to potpuno organski, bez oglašavanja.
- U promociji hrvatske komedije “Nosila je rubac črleni” na Facebooku naše objave imale su organski doseg i stopu angažmana čak sedam puta veće od prosječnih za ovu platformu. Cjelovitu strategiju društvenih mreža za Rubac opisale smo u našoj studiji slučaja.
Kako ovo postižemo? I kako i za vas možemo postići rezultate poput ovih:
Naša usluga vođenja vaših društvenih mreža uvijek počinje dubinskim upoznavanjem vašeg brenda, vaših specifičnih okolnosti i ciljeva. Ovo osigurava da strategija i plan koji za vas razvijemo bude prije svega praktičan, realno izvediv s obzirom na vaše specifične snage i resurse, s jasnim okvirima i metrikama, spreman da ga odmah počnete provoditi u djelo.
No, naš strateški pristup samo je dio priče.
Nakon višegodišnjih iskustava i rada u raznovrsnim područjima, uključujući digitalni marketing i oglašavanje, medije, uredništvo, copywriting, PR, dizajn i umjetnost, postalo nam je sasvim prirodno spajati strategiju i kreativnost. Zato znamo pronaći svježa, originalna rješenja za vaš sadržaj, kampanje i rast na društvenim mrežama.
Jedinstven splet naših strateško-kreativnih vještina znači i da možemo pokriti različite aspekte vašeg rasta na društvenim mrežama, kroz punu uslugu koja obuhvaća produkciju originalnog, brendiranog sadržaja za vaše profile, osmišljavanje i vođenje kampanja i oglasa, plus community menadžment ili kroz specifične podusluge na društvenim mrežama, poput:
- razvoja cjelovite marketinške, sadržajne i/ili oglašivačke strategije za društvene mreže koju vaš tim lako može samostalno implementirati
- produkcije kreative i brendiranog sadržaja za vaše profile na zahtjev – uključujući copy/tekst, vizuale i video
- oglašavanja na društvenim mrežama, od razvoja strategije za jednu ili više platformi, preko planiranja i postavljanja kampanja i oglasa, do praćenja i optimizacije
- razvoja vaše community menadžment strategije i/ili strategije upravljanja vašom reputacijom na društvenim mrežama
- edukacije/savjetovanja vašeg internog tima za provođenje i optimizaciju strategije, produkciju sadržaja i oglašavanje
Zanima vas više? Pročitajte naš vodič za marketing na društvenim mrežama, prođite naše usluge ili nam se javite da razgovaramo o tome kako društvene mreže uklopiti u vašu širu poslovnu sliku.