Kategorija: Digitalni marketing

Čovjek koji nije mogao šutjeti - Studio Altro

Projekt: Čovjek koji nije mogao šutjeti – globalna digitalna kampanja za film

Nakon pobjede na prestižnom Festivalu u Cannesu, kratki film Nebojše Slijepčevića ‘Čovjek koji nije mogao šutjeti’ ušao je u utrku za najvažnije filmske nagrade – Oscar, Europsku filmsku nagradu i francuski César. Naš zadatak bio je osmisliti i provesti digitalnu kampanju koja će filmu osigurati globalnu vidljivost i dosegnuti profesionalnu filmsku publiku čiji glasovi mogu utjecati na ishod tih nagrada.

Vođenje društvenih mreža

Vođenje društvenih mreža: Kompletan vodič kroz usluge, strategije i najbolje prakse

Preko 63% ljudi diljem svijeta danas koristi društvene mreže – žonglirajući između gotovo sedam platformi mjesečno. To znači da vaša publika gotovo sigurno provodi vrijeme na Facebooku, Instagramu ili TikToku i da se, ako već niste, trebate ozbiljno posvetiti vašim poslovnim profilima. U našem vodiču doznajte što u 2025. znači profesionalno vođenje društvenih mreža, uz konkretne primjere iz prakse, ali i kako izabrati pravog stručnjaka kojem ćete povjeriti kreiranje sadržaja, oglašavanje i druge aktivnosti ključne za povezivanje s publikom i rast vašeg brenda.

Misija i vizija

Misija i vizija: Čemu služe, kako se razlikuju i kako ih napisati (+ primjeri iz prakse)

Dobar brend ne prodaje samo proizvode i usluge. Prodaje ideju, način razmišljanja i emociju koja stoji iza svega. Misija i vizija zato nisu samo formalnosti. One su temeljne poruke koje tvrtka ili organizacija šalje svijetu o tome tko je, što želi biti i zašto to sve radi. Objašnjavamo čemu u praksi služe misija i vizija i koja je razlika između njih, uz konkretne primjere i smjernice kako ih napisati.

Želite surađivati s nama?

Javite nam se