03

pr

Novinari se svakodnevno susreću s mnoštvom priča i pod kratkim rokovima moraju izabrati one najzanimljivije i najvažnije. I same smo bile u toj situaciji. Zapravo, bile smo i s jedne i druge strane.

Bile smo u poziciji onih koje dobivaju priopćenja (novinarka/urednica) kao i onih koji ih šalju (PR-ovka). Zato vrlo dobro znamo kako razmišljaju novinari. Znamo kako pronaći najzanimljivije kuteve priče o vašem biznisu, proizvodu ili projektu, „novinarski“ ih upakirati, privući pažnju pravih medija i osigurati vam kvalitetnu online vidljivost.

što radimo

PR kampanje • Produkcija i plasman sadržaja u medije • PR strategije • Komunikacijski planovi

Bilo da želite podići svijest o vašem programu ili projektu, naglasiti koristi vašeg novog proizvoda ili pokazati što činite za svoju zajednicu, u PR kampanje se ne biste trebali upuštati bez poznavanja prirode medija. Pomažemo vam da osmislite originalne ideje, isporučite kvalitetne materijale te ispričate svoju priču iz ugla koji će privući pažnju novinara.

Želite surađivati s nama?

Javite nam se