Čovjek koji nije mogao šutjeti - Studio Altro

Projekt: Čovjek koji nije mogao šutjeti – globalna digitalna kampanja za film

25|04|2025 • Digitalni marketing, Društvene mreže, Web dizajn

Nakon pobjede na prestižnom Festivalu u Cannesu, kratki film Nebojše Slijepčevića 'Čovjek koji nije mogao šutjeti' ušao je u utrku za najvažnije filmske nagrade - Oscar, Europsku filmsku nagradu i francuski César. Naš zadatak bio je osmisliti i provesti digitalnu kampanju koja će filmu osigurati globalnu vidljivost i dosegnuti profesionalnu filmsku publiku čiji glasovi mogu utjecati na ishod tih nagrada.

KLIJENT: Antitalent d.o.o. (Zagreb, Hrvatska)

Katarina Prpić, producentica, Antitalent

Samostalno su preuzele pisanje, izradu i plasiranje materijala.

One imaju osjećaj za filmski jezik i s velikim poštovanjem kreiraju informacije i komentare.

Naše usluge

Od listopada 2024. do ožujka 2025. provodile smo stratešku kampanju usmjerenu na ključna tržišta – SAD, Kanadu i zapadnu Europu – kombinirajući ciljano oglašavanje i pažljivo osmišljeni sadržaj na društvenim mrežama kako bismo osnažile prisutnost i prepoznatljivost filma tijekom intenzivne sezone nagrada. Za film smo izradile i promotivnu web stranicu usmjerenu na globalno tržište.

Naše usluge uključivale su:

Naši rezultati

  • Filmu smo osigurale stratešku vidljivost i stalnu prisutnost na društvenim mrežama – kroz globalni doseg relevantne filmske publike te desetke milijuna prikaza oglasa i objava u svim fazama kampanje.
  • Na Facebooku i Instagramu postigle smo cijenu prikaza oglasa (CPM) 2 puta nižu od industrijskog prosjeka – i to na nekim od najkonkurentnijih svjetskih tržišta, što govori u prilog našoj precizno vođenoj i optimiziranoj oglasnoj strategiji.

‘Čovjek koji nije mogao šutjeti’ svoju je sezonu nagrada zaključio s osvojenom Europskom filmskom nagradom, osvojenim Césarom te nominacijom za Oscara, prvom za hrvatsku kinematografiju od neovisnosti.

Više o tome kako koristiti društvene mreže za globalnu promociju brenda: