Nakon pobjede na prestižnom Festivalu u Cannesu, kratki film Nebojše Slijepčevića 'Čovjek koji nije mogao šutjeti' ušao je u utrku za najvažnije filmske nagrade - Oscar, Europsku filmsku nagradu i francuski César. Naš zadatak bio je osmisliti i provesti digitalnu kampanju koja će filmu osigurati globalnu vidljivost i dosegnuti profesionalnu filmsku publiku čiji glasovi mogu utjecati na ishod tih nagrada.
KLIJENT: Antitalent d.o.o. (Zagreb, Hrvatska)
Katarina Prpić, producentica, Antitalent
― Tina i Sonja su se uključile usred kampanje za nagrade Oscar, EFA i César za kratkometražni film Čovjek koji nije mogao šutjeti. U rekordnom roku su pohvatale informacije i, uzevši u obzir specifičnosti kampanje za kratkometražne filmove, vodile su i nadzirale online kampanju na društvenim mrežama i web stranici.
Samostalno su preuzele pisanje, izradu i plasiranje materijala.
One imaju osjećaj za filmski jezik i s velikim poštovanjem kreiraju informacije i komentare.
Suradnja s njima bila je izrazito ugodna a doprinos kampanji je ogroman. Vjerujem da ih čekaju veliki projekti u području filma i jedva čekamo da opet zajedno radimo.
Naše usluge
Od listopada 2024. do ožujka 2025. provodile smo stratešku kampanju usmjerenu na ključna tržišta – SAD, Kanadu i zapadnu Europu – kombinirajući ciljano oglašavanje i pažljivo osmišljeni sadržaj na društvenim mrežama kako bismo osnažile prisutnost i prepoznatljivost filma tijekom intenzivne sezone nagrada. Za film smo izradile i promotivnu web stranicu usmjerenu na globalno tržište.
Naše usluge uključivale su:
- Vođenje službenih profila filma – Facebook i Instagram: osmišljavanje, produkcija i objavljivanje sadržaja, community menadžment
- Oglašavanje na društvenim mrežama: osmišljavanje i produkcija oglasa, vođenje i optimiziranje kampanja
- Izrada i održavanje službene web stranice filma prilagođene globalnoj publici
- Produkcija oglasa za online i tiskane filmske medije (SAD, Kanada, Francuska i dr.)
Naši rezultati
- Filmu smo osigurale stratešku vidljivost i stalnu prisutnost na društvenim mrežama – kroz globalni doseg relevantne filmske publike te desetke milijuna prikaza oglasa i objava u svim fazama kampanje.
- Na Facebooku i Instagramu postigle smo cijenu prikaza oglasa (CPM) 2 puta nižu od industrijskog prosjeka – i to na nekim od najkonkurentnijih svjetskih tržišta, što govori u prilog našoj precizno vođenoj i optimiziranoj oglasnoj strategiji.
‘Čovjek koji nije mogao šutjeti’ svoju je sezonu nagrada zaključio s osvojenom Europskom filmskom nagradom, osvojenim Césarom te nominacijom za Oscara, prvom za hrvatsku kinematografiju od neovisnosti.
Više o tome kako koristiti društvene mreže za globalnu promociju brenda:


