04
društvene mreže
Ljudi ne dolaze na TikTok, Instagram ili Facebook da bi gledali reklame i stoput viđene objave.
Društvene mreže danas su moćan višenamjenski alat – epicentri kulture, digitalni trgovi, izvori vijesti, streaming platforme, tražilice, online shopping centri, prostori aktivizma, digitalne usmene predaje… Slobodno nastavite niz.
Brend se ne može samo pojaviti, objaviti ili oglasiti “kako god” i očekivati… išta. Korisnici traže storytelling, oglase koji ne izgledaju kao oglasi i komunikaciju koja prati digitalnu kulturu. Očekuju brzu reakciju i prirodnu interakciju. I to je tek početak.
Na društvenim mrežama naših klijenata spretno povezujemo osobnost i poslovne ciljeve njihovog brenda s potrebama njihove publike. Dodajemo uvide o specifičnostima platforme (za besprijekorno korisničko iskustvo), smještamo priču u širi kulturni i online kontekst (za lako uključivanje u relevantne trendove i razgovore) i sve skupa pratimo real-time podacima (za sustavnu optimizaciju strategije). Evo kako to možemo napraviti i za vas:
Izrada strategije za društvene mreže
- Sadržajna strategija i plan za organski rast (objave + community menadžment) na jednoj ili više platformi (TikTok, Facebook, Instagram)
- Oglašivačka strategija i plan za jednu ili više društvenih platformi
- Cjelovita strategija (organski rast + oglašavanje) za jednu ili više platformi
Upravljanje društvenim mrežama
- Produkcija i objava sadržaja prilagođenog platformi (jedna ili više društvenih mreža)
- Community menadžment: odgovaranje na upite, praćenje angažmana, poticanje interakcija
Oglašavanje na društvenim mrežama
- Planiranje, kreiranje i optimizacija oglasnih kampanja na jednoj ili više platformi
Želite surađivati s nama?
Javite nam se →