○ Istraživanje publike

Bilo da pripremate novu web stranicu, razvijate marketinšku strategiju ili pokrećete PR kampanju, ključna su ova pitanja: Tko su ljudi kojima se vaš projekt bavi? Koji su njihovi konkretni problemi i potrebe? Ako nemate jasne odgovore, krenite ispočetka. 

Ilustracija grčkih maski nadahnuta prikazima antičkih teatarskih maski

Inspirirano maskama u antičkom teatru (© Studio Altro)

Mit je da ljudi danas imaju pažnju zlatne ribice. Riječ je o manjku strpljenja.

Svi mi želimo sadržaj koji nam je bitan u određenom trenutku; bilo da je riječ o informaciji, edukaciji, zabavi ili inspiraciji. Sve ono manje bitno lako zaobiđemo. Stoga je osnovni preduvjet za kreaciju sjajnog sadržaja istinsko poznavanje onih kojima je on namijenjen.

Kad imate detaljne odgovore na pitanja o tome tko je vaša publika:
  • stvarate sadržaj koji vaša publika aktivno traži
  • znate točno na koje se skupine ljudi isplati marketinški fokusirati
  • poboljšavate prodajne procese jer zaista razumijete probleme kupaca
  • smanjujete ukupne troškove marketinga (jer je on učinkovitiji)
  • identificirate bolje prilike za personalizaciju svog marketinga
  • optimizirate komunikaciju i kreirate uspješnije kampanje
  • prisutni ste i angažirani na kanalima na kojima je i vaša publika

Ako želite (bolje) razumjeti svoju trenutnu ili potencijalnu publiku i ne voditi se pretpostavkama, možemo vam pomoći.

Buyer persone koje razvijamo na temelju istraživanja reći će vam tko su točno vaši (potencijalni) kupci, koji su im interesi, izazovi, problemi i pitanja.

○ Naš proces

Utvrđujemo vaše poslovne, marketinške i sadržajne prioritete i ciljeve te opseg, okvir i metode istraživanja publike.

Provodimo primarno i sekundarno istraživanje kroz, primjerice: web/social analizu, ankete i intervjue.

Razvijamo vaše persone (buyer personas). To su profili specifičnih segmenata vaše ciljane publike ili tržišta. Funkcioniraju kao fiktivni modeli vaših idealnih kupaca, a sumiraju njihove bolne točke, sadržajne preferencije i motivacije.

Želite (bolje) razumjeti svoju publiku?

Prvi kontakt