○ Analiza konkurencije

Prije nego što potencijalnim klijentima ponudite neki sadržaj u zamjenu za njihovo slobodno vrijeme, pažnju ili kontakt, trebate znati koje sve alternative postoje, te kako stojite s njima u usporedbi. Odgovori na ova pitanja ključni su za uspjeh vašeg biznisa i nemoguće je na njih odgovoriti bez poznavanja vlastite konkurencije. 

Ilustracija petorice muškaraca koji se utrkuju nadahnuta prikazom utrke s panatenejske amfore

Inspirirano prikazom utrke s panatenejske amfore, 530. pr. Kr. (© Studio Altro)

U natjecanju za pažnju vaše publike nemoguće je ignorirati sadržajni marketing. Vaši konkurenti ga već prakticiraju u nekom obliku. Znate li koji je njihov pristup? Na to vam odgovara analiza konkurencije pomoću koje doznajete:
  • kakav se sadržaj proizvodi u vašoj industriji, u kojim formatima i s kakvim rezultatima
  • koji su standardi, trendovi i prakse u vašoj industriji te koji su sadržajni propusti vaših konkurenata
  • tko su vodeći autoriteti u vašoj industriji, djelatnosti ili niši te na koji način su došli do tog statusa
  • kakvu vrstu sadržaja i formata vaša ciljana publika (ne) preferira, koja su joj očekivanja i koje kanale koristi

Ako želite što prije doći do odgovora na ova pitanja i tako si uštedjeti novac i vrijeme, možemo vam pomoći. Naša analiza konkurencije osigurava vam smjernice za bolje sadržajne strategije, nove pristupe ili ponude kojima ćete se istaknuti.

○ Naš proces

Utvrđujemo vaše vrijednosti, misiju, viziju, ciljanu publiku, glavne konkurente, ključne riječi za koje se rangirate ili se želite rangirati. Određujemo opseg istraživanja, odnosno broj konkurenata koje ćemo analizirati te fokus istraživanja, npr.:

  • vaša web stranica: planirate novu ili želite povećati vidljivost postojeće
  • vaše društvene mreže: želite povećati angažman, posjećenost ili prodaju
  • verbalni identitet vašeg brenda: radite na diferencijaciji svog biznisa i trebate razviti glas, ton i glavne poruke
  • cjelokupna online prisutnost: želite razviti sadržajnu strategiju za sve vaše online kanale i zanima vas koje metode, taktike i kanale koriste vaši konkurenti

Radimo usporednu reviziju onsite sadržaja koja, među ostalim, definira taktike koje vaši konkurenti koriste za pridobivanje publike/korisnika te njihove (i vaše) sadržajne prednosti i nedostatke. 

Definiramo sadržajni standard – vodeće autoritete u vašoj industriji, iznosimo zaključke o glavnim prednostima i nedostacima vas i konkurenata te donosimo preporuke: što možete naučiti od svakog konkurenta i kako ih možete nadmašiti svojim sadržajem.

Tražite način kako da nadmašite konkurenciju?

Prvi kontakt