○ Odnosi s medijima

Novinari se svakodnevno susreću s mnogo priča i pod kratkim rokovima moraju izabrati one najzanimljivije i najvažnije. Zato ne vole gubiti vrijeme i zato se u odnosima s njima trebate voditi time da im olakšate posao. Na kraju krajeva, vi trebate njih – da pišu i govore o vama.

Ilustracija žene koja sjedi i puši cigaretu nadahnuta Portretom novinarke Sylvije von Harden Otta Dixa

Inspirirano Portretom novinarke Sylvije von Harden Otta Dixa, 1926. (© Studio Altro)

Vaš biznis obiluje pričama, no katkad je teško prepoznati koje od njih bi bile atraktivne (kojim) novinarima. Možete nagađati, no za to nemate vremena – ni vi, ni novinari.

Kvalitetni odnosi s medijima ne bave se nagađanjima jer iznutra poznaju novinarsku profesiju.

Znaju se staviti u poziciju novinara, odnosno njegove publike, pronaći najzanimljivije kuteve priča i jednako ih tako zanimljivo – novinarski – upakirati.

Ako želite graditi takve odnose s medijima, možemo vam pomoći. Provele smo godine u velikim i manjim redakcijama. Iz prve ruke znamo što to novinari traže i kako im to brzo i učinkovito isporučiti.

Dođite do veće publike uz originalan i medijski atraktivan sadržaj.

Imajte uvid u to koliko se i kako izvještava o vašem biznisu. Bolje upravljajte reputacijom svog brenda, brže reagirajte na potencijalne krize i lakše mjerite učinkovitost vaših PR kampanja.

Besprijekorno medijski predstavite novi proizvod, projekt ili program te jasno pokažite njihovu vrijednost za svoju ciljanu publiku.

○ Naš proces

Razgovaramo o vašem biznisu, proizvodima, uslugama, projektu, vašem tržištu, publici i konkurentima te o vašim prilikama za razvoj i održavanje odnosa s relevantnim medijima. 



Kreiramo plan akcije, primjerice, u slučaju produkcije i plasmana sadržaja definiramo ciljanu publiku i relevantne medije/novinare te moguće priče i uglove priča.

Provodimo plan, primjerice, u slučaju produkcije i plasmana sadržaja, kreiramo sadržaj i materijale za novinare, plasiramo ih, kontaktiramo s biranim novinarima, pratimo učinak.

S medijima ste na “vi”?

Prvi kontakt